<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Wednesday, December 31, 2008
tik tok kabooom@

HAPPY NEW YEAR MY COMRAD & PPL!


hahaha.aku kpenatan semlm lps habis kerja pukul 10. Tak teringat lgsung harinie adalah smlm adalah hari terakhir bagi thn 2008. GOSH! i'm 18 now? i'm 18 im 18 im 18!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha..teruja tiba2. mcm beruk dpt bunga je tiba2 excited tiba2. padahal takpn. huuuuuuuuu.:((

selamat tggal kenangan pahit manis hempedu masam masin geram marah gembira benci jealous menyampah excited & kesedihan 2008.

selamat tggal
http://www.akuanakmanusia.blogspot.com/.

dan selamat berjuang http://www.akupersonafikasi09.blogspot.com/. (blog baru 2009, sila ambil ini.)

_____________________________________________________________

Okey enuf touching2 story..Okeylah kali nie entry terakhir aku utk blog nie simple je iaitu, AKU DH TAW mana satu department aku. haha. Im under Nathan. yeah. the funniest staff in MPH. iaitu under magazine department. YES small spaces again. aku sbnrnya dh x thn sgt nk keje kat children books department. besar yg amat tmptnya. nk kemaskan tmpt dia amik masa selama sejam stgh mahu betul2 kemas. nasib Fazli amik tmpt AKu. YIPPEY. hahahaha.

lagi satu benda x best. aku xdpt bju T MPH lg ah. Aimi dengan Liyana je dpt smlm. Kak Yat kata suruh aku amik hari jumaat. Arghhh.TIDAKKKKK.:((

huhu.

Another good news, Yen a.k.a Azrin akan bermula berkerja di MPH sama sebagai Office boy, penganti Yugen(weyh, i miss u larh. nak sambung bljr x habaq seyh.:(( ). so, Azrin akan dikelilingi oleh ramai perawan2 wanita. hahahhaa.tp okeylah jugak yen kerja kat situ sbb Kak Yah baik & cian Kak Yah sorg2 je kat situ. takde dh org untuk berlawak sbb slalunya Yugen jd mangsa kami semua utk disakat & dibuli. huuuuuuuuuuu.:((

satu benda kelakar berlaku plak bila time balik. Aku jmpe Kak Aisha kejap kat CSD. dia tgh tutup komputer time tu. so aku tnya ah,


Aku: 'Kak, siapa Azrin dalam paper ni."

Kak Aisha:Dia staff baru, mula jumaat nie. nape? Ohh, berminat ye? ( she does dat flirting face.sambil menyengih smpai ke telinga. Uish.gila betul Kak Aisha ni. nasib muka dia comel.hahaha)

Aku: eh, Mana ada. kak Aisha ni merepek je. org tnya je la. mana tahu ada staff kita yg alya blom nmpk bernama Azrin.

Kak Aisha(still with the flirting face sambil angkat kening mengusik): Alar. berminat cakaplah berminat. Nampak tak ada nama Arif kat dlm tu. dia tu Handsome taw.(makin mnjd2 muka dia mengusik. siot!)

Aku: Ish! Kak Aisha ni. Nampak2.yg pakai baju warna biru masuk offis dgn Kak Jun tghari tdkan?hmm, bolehlah thn. Nape? sekarang Kak Aisha minat plak ke?(laughing hard)

Kak Aisha: berminat tu takdelah. tapi muka dia bolehlah jdkan semangat untuk bekerja. kann(still grinning smbil jeling kat aku)

Kak Aisha ni buat gaya camtu buat aku malu la. Kak Aisha minat. dipersilakan. hahahahaha. lawaklah Kak Aisha ni. dia ni friendly yg amat. tp gaya pertuturan dia sikit kasar. but baik hati. sygg.kak Aisha. kekekeke.:PP

last 2008

Wacchaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~